بیانیه استاندار کرمان درمحکومیت جنایات رژیم صهیونیستی 

استاندارکرمان طی بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. 
کد خبر: ۱۴۲۶۵۱۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان،در متن بیانیه محمدمهدی فداکار،استاندار کرمان آمده است: 

بسم‌ الله الرحمن الرحیم 

زبانه‌های آتش جهل و نژادپرستی بنی‌صهیون این‌باربردامن کودکان و زنانی افتاد که در سخت‌ترین دوران زندگی خود به محلی امن پناه برده بودند.

به خاک وخون کشیده شدن بیش ازهزار انسان بی‌گناه دربیمارستان المعمدانی غزه،جنایتی وقیح است که آبروی غرب را برای همیشه بر زمین ریخت. 

طغیان مردم آزادی‌خواه در سراسر دنیا به حمایت و خون‌خواهی مظلومان،نشان ازبیداری مردمی در جهانی است که تادیروز،تحت سیطره رسانه‌های وابسته به لابی صهیونیسم،خون‌شویی می کردند و جای جلاد و شهید را هنرمندانه عوض می‌کردند؛اما خون شهدای مظلوم المعمدانی سدی محکم درمقابل آنان شد و رستاخیزی بزرگ را رقم زد.

اینجانب ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها درغزه،قتل عام زنان و کودکان بی‌پناه دربیمارستان المعمدانی را نشانی برای پایان کار رژیم کودک‌کش می‌دانم.

رژیم قاتل درواپسین لحظات عمر خود درچاهی عمیق فرو افتاده و برای چند روزبقای بیشتر،دست به هرجنایتی  می‌زند؛غافل ازاینکه وعده‌ی پروردگار بر استقرار مستضعفین در زمین حق است و ان‌شاءالله به زودی محقق خواهد شد.

امیداست دولت‌های مختلف درجهان چشم خود را بر این جنایات وحشتناک نبندند و ضمن قطع کامل روابط با رژیم غاصب صهیونیستی،حمایت همه‌جانبه‌ای از مردم فلسطین و به خصوص رنج‌دیدگان در غزه به عمل آورند.

فلسطین متعلق به همه فلسطینیان است و راهی جزدست کشیدن ازپاره‌ی تن اسلام برای صهیونیست‌ها وجود ندارد.

مردم آزاده‌‌ی فلسطین،صاحبان اصلی سرزمین انبیاء هستند و جمهوری اسلامی همواره حامی این مردم خواهد ماند.

والسلام علیکم و رحمت‌الله

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها